[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 590: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 646: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Po spotkaniu z wedkarzami -Spearfishing.pl

Po spotkaniu z wedkarzami

Tutaj dowiesz się wszystkiego co dotyczy uprawnień łowieckich na wodach śródlądowych.
grunger
Posty:33
Rejestracja:śr, 1 lutego 2012, 20:54
Po spotkaniu z wedkarzami

Postautor: grunger » pn, 13 lutego 2012, 14:55

Nie wiem, gdzie to umiecic wiec wrzucam tutaj. Jakby co, to niech administrator to przeniesie, lub jezeli uzna, ze poruszany temat nic nie wnosi wykasuje.


Chciałbym poruszyć jeden wątek. Nie chcę być jednak źle zrozumiany, że się czepiam, bo nie jest to moim zadaniem. Jestem laikiem, a wychodzę z założenia, że ludzie początkujący w pewnej dziedzinie powinni się przystosować do zastałej sytuacji. Podzielę się jednak pewnymi spostrzeżeniami ze spotkania (w jednym z oddziałów PZW), w których przypadkowo poruszyłem wątek łowiectwa podwodnego. (Od razu zaznaczam, że nie jestem wędkarzem).